Przejdź do głównej zawartości

Suszarka do włosów Bellissima IMETEC SD5 2000

Szukasz dobrej i w miarę taniej suszarki? Sprawdź czy testowana przeze mnie ostatnio suszarka Bellissima IMETEC SD5 2000 spełni Twoje oczekiwania!

Na początek zajrzyjmy do środka kartonu: w skład wchodzi suszarka, dyfuzor do kręconych włosów oraz końcówka do stylizacji (koncentrator). Jeśli chodzi o papierki to jest jeszcze instrukcja i gwarancja producenta.  Według danych wymienianych przez producenta jej moc wynosi 2200 W – jest więc to moc wystarczająca do wysuszenia nawet gęstych i grubych włosów w krótkim czasie.  
Wygląd suszarki od razu bardzo mi się spodobał. Estetycznie i profesjonalnie jednocześnie. Dużym plusem według mnie jest również wielkość, ale może po prostu lubię większe suszarki. Z reguły są one lepsze, może z tego wynika mój zachwyt. Jej rozmiar nie przeszkadza mi w zabieraniu ją na siłownię, czy na basen. Dla niektórych może być to problem, ale ja stanowczo stawiam na jakość, nie na poręczność. J
Przejdźmy do guziczków. Wszystkie przyciski znajdują się w odpowiednim i łatwo dostępnym dla naszych palców miejscu podczas suszenia, co sprawia, że suszarka jest ergonomiczna. Bardzo lubię, gdy producenci sprzętów dają mi możliwość decyzji w jaki sposób chcę wysuszyć swoje włosy. Podoba mi się więc, że suszarka posiada 2 regulacje mocy nawiewu, 3 stopnie ciepła powietrza + dodatkowo zimny nawiew do wykończenia fryzury.  Dla mnie osobiście co najmniej 2 stopnie regulacji nawiewu oraz temperatury to minimum. Także w tym wypadku Bellissima sprostała moim wymogom. A jak to wyglądało w praktyce?  Bardzo się ucieszyłam gdy włączyłam nawiew na 2 stopień! To coś, czego moje włosy czasami potrzebują w pośpiechu – szybkie suszenie. Od razu poczułam moc tego 2200-watowego potwora! Nie pamiętam kiedy w tak ekspresowym tempie wysuszyłam swoje włosy. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ będąc w sytuacjach kryzysowych, gdy koniecznie trzeba umyć głowę i szybko ją wysuszyć mam już pod ręką sprzęt, który doskonale sobie z tym poradzi. W tej sytuacji aby jeszcze przyspieszyć proces można użyć najcieplejszego nawiewu, który dla mnie osobiście aż parzy. Jest też jeden wielki plus tak wysokiej temperatury maksymalnej – doskonale nada się do wykonania domowej sauny dla włosów, czyli kompleksowej i dogłębnej regeneracji – takie małe domowe Spa, które uwielbiam. Wysoka temperatura będzie w tym wypadku bardzo przydatna,  gdyż otworzy łuski włosa, przez co olejki, czy maski będą mogły łatwiej wejść w ich ubytki. Ale to była tylko taka mała sugestia do zastosowania. Osobiście preferuję zimny nawiew, który w moim wypadku doskonale się sprawdził. I tutaj pojawiło się moje zaskoczenie. Przy zimnym i najmocniejszym nawiewie moje włosy były całkowicie suche już w ciągu 3 minut! Co prawda, nie posiadam jakichś bujnych włosów, są raczej cienkie i średniej gęstości. Używam niskich temperatur, aby nie zniszczyć bardziej włosów, więc zazwyczaj mój proces doprowadzania ich do suchości trochę czasu zajmuje. Suszarka dosyć szybko przystosowuje się do zmiany temperatury z ciepłego na zimny nawiew. Po chwili użycia tej opcji jest on naprawdę odczuwalnie zimny, a nie jak w niektórych sprzętach zaledwie letni. Trochę niewygodne jest trzymanie cały czas przycisku przy używaniu tej funkcji, ale jest tak w większości suszarek. Mocny nawiew wywołał też u mnie kolejny korzystny efekt, a mianowicie ładnie odbił włosy od nasady. Zazwyczaj suszę włosy „do góry nogami” aby uzyskać choć trochę więcej objętości, a tutaj naprawdę efekt był niesamowity. 
Jako dopełnienie mojej opinii, muszę opisać tylko jeszcze końcówki, które są dołączone do zestawu. Bardzo miło, że producent zadbał o dołączenie dyfuzora. Dla niektórych desperatek poszukujących objętości, ta końcówka doskonale się sprawdzi. Nie wspominając już o osobach z naturalnie kręconymi włosami. Końcówka do stylizacji też wyjątkowo dobrze spełnia swoje zadanie. Posiada ona wąską „szparę”, przez które wylatuje powietrze, dlatego w połączeniu ze wspomnianą dużą mocą suszarki doskonale idzie w parze i tworzy naprawdę ładnie i trwale wystylizowane fryzury. Jedynym większym minusem, który dostrzegam jest brak funkcji jonizacji włosów, co może być przydatne przy włosach wysokooporowych i cienkich. Jednak w tym przedziale cenowym można wybaczyć ten brak.

Osobiście porównując cenę do jakości jestem zachwycona tą suszarką. Jej koszt zaczyna się od około 100 zł. Moja ocena to w stosunku do pozostałych suszarek z tego przedziału cenowego to: 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odkurzacz do twarzy (wągrów)

Po zobaczeniu go w internecie, od razu kupiłam ten kontrowersyjny produkt, którym jest odkurzacz do twarzy (lub inaczej do wągrów). Czy jest on bezpieczny i przede wszystkim skuteczny? Na te pytania postaram się odpowiedzieć. Jak wiele osób borykam się z problemem zaskórników na twarzy. Niestety, nawet po najlepszych kosmetykach i urządzeniach one zawsze wracają. Dlatego gdy usłyszałam o tym urządzeniu to bez dłuższej chwili zastanowienia wyszukałam je na zagranicznych stronach i zamówiłam. Jednak zdecydowałam się na trochę droższą wersję odkurzacza, który również posiada końcówkę do mikrodermabrazji. Zdecydowałam się na taki model, ponieważ słyszałam pogłoski, że te za kilka $ nie radzą sobie zbyt dobrze.  Swój odkurzacz kupiłam łącznie za około 85 zł w przeliczeniu na polskie. Przesyłka gratis. Jednak jest to model, który aktualnie był przeceniony z ponad 200 zł. Leciał z Holandii, więc czekałam na niego jakieś 3 tygodnie.  Ale do rzeczy... Zawartość pudełka: Moim zd

Blend-a-med 3D WHITE LUXE - pasta do zębów i wybielajacy accelerator.

Minął deadline testowania Blend-a-Med. 3D White Luxe. Test miał trwać przez 14 dni i po tym czasie uczestnicy mieli olśniewać białym uśmiechem. Jak było w rzeczywistości? W skład zestawu wchodzi Pasta oraz Whitetning accelerator Blend-a-med 3D WHITE LUXE. Sprawa z użyciem jest prosta: najpierw myje się zęby zwykłą pastą, a następnie po opłukaniu jamy ustnej żeby „myje” się jeszcze raz pastą wybielającą.  Specyfik wybielający jest opisany jako usuwający powierzchowne przebarwienia nawet w najbardziej niedostępnych miejscach poprzez zawarte w nim cząsteczki dwutlenku krzemu. Podobno również chroni przed powstawaniem nowych przebarwień. Najskuteczniejszy efekt uzyskuje się przy zastosowaniu obydwóch past z serii. Moje wrażenia: Otóż pasta wybielająca miło mnie zaskoczyła po pierwszym użyciu. Zęby były wyraźnie bielsze, niż przed użyciem. Jeśli chodzi o pastę do mycia zębów, to szału nie ma. Pasta jak każda inna. Pasta wybielająca za to na dłuższą metę wynagradzała brak fajerwe

Dove, antyperspirant Original.

Antyperspirantów na sklepowych półkach jest mnóstwo. Każdy producent zapewnia ich trwałość i niezawodność. Tym razem biorę pod lupę antyperspirant w aerozolu Dove Original. Czy rzeczywiście jest niezawodny? Opis producenta jest krótki. „Zachowaj suchą skórę pod pachami przez cały dzień, nie rezygnując z jej gładkości – wybierz antyperspirat w aerozolu Dove Woman Original”. Na opakowaniu widzimy również magiczne „48h” – czyli gwarancję producenta na świeżość przez ten czas. Widnieje również napis „1/4 moisturising cream”, co jest bardzo fajną sprawą, jak na kosmetyk przeznaczony do używania we wrażliwych miejscach. Wysoka zawartość kremu ma zapewnić nas, że jest to łagodny kosmetyk pielęgnujący. Na dole malutkim druczkiem dostrzegam również nieśmiałe „0% alkohol” – moim zdaniem powinno być większe, bo jest to dosyć istotna informacja dla niektórych osób. Ale przejdźmy do wrażeń z testów. Generalnie byłam zaskoczona łagodnym i bardzo przyjemnym zapachem dezodorantu. Jest on …krem